Reklamácie

Naše technické oddelenie realizuje záručné opravy vybraných značiek. Naši kvalifikovaní a autorizovaní technici Vám ochotne poradia prípadne odstránia závadu.

V rámci zlepšenia služieb a zrýchlenia celého servisného zásahu sme zaviedli povinné zadávanie reklamácií cez email alebo nižšie uvedený formulár.

Napíšte nám email na na info@ferart.sk, ako predmet uveďte "reklamácia" a:

1. Doplňte „Názov tovaru",
2. Doplňte niektoré z údajov „Dodací list", „Faktúra" alebo „Sériové číslo",
3. Doplňte akou formou produkt doručíte na reklamáciu (osobne, poštou, kuriérom, iným spôsobom), vyplňte popis chyby a príslušenstvo,
4. Každý odoslaný balík, obsahujúci reklamáciu, nezabudnite riadne označiť - odosielateľ, príjmateľ, telefonické kontakty, atď.,
5. Ak zásielka obsahuje viac reklamácií, balík označte "viac reklamácii".
6. O stave zadanej reklamácie Vás budeme kontaktovať mailom alebo telefonicky.

V prípade otázok ohľadom reklamácie nás kontaktujte e-mailom na info@ferart.sk.

 

Sme tu pre Vás:

Zavolajte nám:
+421 (0)918 33 72 66

Napíšte nám:
info@ferart.sk

Navštívte nás:
pondelok - piatok
8:00 - 16:30

Predajňa:
Nová Rožňavská 3, Bratislava

Facebook GooglePlus LinkedIn

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info